Kärnkraftsfrisyren, del II

Jag var tvungen att klippa mig, så folk inte skulle förväxla mig med Marit Paulsen och tro att det var jag som tjatat om att kärnkraft är bra för klimatet. Nu ser jag ut som medhjälparen till forskaren i Mupparna, och det är en ära.


Kärnkraft är fint och mysigt och framför allt säkert. Det kan aldrig förstöra frisyren på någon. Det kan verkligen aldrig någonsin skada någon eller till och med döda någon, för det har Jan Björklund sagt på TV.


När Jan Björklund pratar i TV får jag väldigt svårt att sova. Jag låg vaken halva natten och funderade över var vi ska slutförvara Folkpartiet. Tänk om det läcker ut på våra barn och barnbarn?




Kommentarer
Postat av: Kjell

Ja, det låter bra hemskt, tydligen så är halveringstiden för borgare betydligt längre än för uran

2011-03-27 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0