Pressbyrån goes bananas, II

Pressbyrån har svarat med någon slags ursäkt men fortsätter att göra reklam för sina vegetariska korvar (som äro bananer), så hur trevligt vore det inte om alla gick in på Pressbyrån och bad att få en vegetarisk korv som det står att Pressbyrån har? Om då Pressbyrån svarar att men hallå det var ju bara på skoj ju, den vegetariska korven är en banan, då får du svara att ojsan ojsan vilket roligt företag Pressbyrån är, men jag vill ha korven grillad. Eller kanske kokt. Och när du går därifrån med din grillade eller kanske kokta banan och Pressbyråns vansinnesutbrott i ryggen, då vet du...



...att det är dags att vända blad.



Kommentarer
Postat av: HanaPee

Gör absolut ingen parodi på något. Bryr mig bara väldigt lite om djur och mycket om mig själv.



Puss!

2011-01-30 @ 01:33:07
URL: http://hanapee.blogg.se/
Postat av: HanaPee

Gör det! Passar mig perfekt. Vore dock bra om du läste mina inlägg vidare i debatten där jag förklarar varför jag provocerar.



Är det OK att jag använder dig som det utmärkta exemplet på arg djuraktivist? :D

2011-01-30 @ 10:43:07
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0