Grisars lyxliv according to Eskil

Idag har jag inte fått mycket gjort, eftersom jag haft följande rad på hjärnan: "Fråga inte hur jag mår/Var på stort partaj igår/Det var nån som kasta' paj/På min nya grå kavaj". Björn Ulvaeus när han är som allraste bäst.

 

Eskil Erlandsson ska om två minuter stå i Aktuellt och säga att det är mysigt och naturligt att grisar kastreras utan bedövning, för annars blir det fläskbrist i hela Sverige och då kommer ryssen och tar oss.

Eskil: du måste hänga mer på den här sidan istället för i bakhasorna på Köttbönders Kastreringsklubb. Då skulle du äta dig glad varenda dag och inte behöva drömma mardrömmar om alla griskultingar du knipsat sönder. It's time to take the kill out of Eskill.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mariana

tycker att dom som fortsätter att köpa mössorna trots att dom ha läst om vart dom kommer från eller sen en del inslag inte är mänskliga och helt enkelt vidriga.

2011-02-18 @ 10:30:29
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0