Önsk önsk önsk

När Victoria och Daniel gifter sig får de säkert en massa presenter som de inte vill ha, så ni kan ge dem till mig istället.

Detta önskar jag mig för tillfället:

- Godnattsagor upplästa av Warren Zevon, så jag kan somna med en fin röst i huvudet istället för min egen som ropar hysteriskt: Prefix, Restylane, Skärpning, Meritförteckning OCH SÅ VIDARE 

- Ett par skor man kan gå längre än 100 meter i utan att drabbas av självantändande hälar.

- Ett riktigt roligt jobb med riktigt normal inkomst. Eller lite högre än normal inkomst, det går bra.

- En fin frisyr. På huvudet, inte på benen.

- Ork att hålla mig vaken när jag läser, så att jag törs börja på finfina boken Just Kids av Patti Smith som jag fick av min kära Mor.

- Bob Hansson på besök lite då och då.


Tack på förhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0