Gör som Emma, vinn en väska! Av bara farten!

Ojojojoj vad det blev kaos och anarki och oordning i leden i förra inlägget. Emma är inte Miss Jackson. I alla fall inte DEN Emma. Bara därför får Emma (inte Miss Jackson. Inte den här gången) en Tapetorkestershoppingväska i tröstpris. Om någon annan skulle vilja ha en sådan väska (som ännu ej finns i produktion), så kan ni skriva en fin kommentar. Och skriv ett tydligt alias, så jag inte lottar ut väskan till någon som inte ens är med och tävlar.

Och ni som inte orkar tävla kan fundera över om det är lite i överkant att bli upprörd över att ICA säljer ett kit med soppgrönsaker där det är finfina rotsaker och billigt och ekologiskt och allt och så har de stoppat i en PURJO mitt i alltihop.




Kommentarer
Postat av: liten syus

2010-01-24 @ 20:16:16
Postat av: liten sys

... jag blev alldeles till mig av PURJO och tryckte på enterknappen utav bara farten. Därav mitt mystiska inlägg. Före detta alltså. Och jag har rakt glömt vad jag tänkte skriva.

Jag tänker i alla fall inte ens försöka vinna något, jag tycker nog tycker jag kan få en bara för att. Eller som bragdmedalj, för att jag faktiskt vågade gå ner alldeles ensam i min källare med dörrar åt höger och vänster och vinklar och vrår. Kanske kommer en dag då jag vågar gå ner även efter mörkrets inbrott. Kanske kommer den om jag får en fin väska att hålla i handen.



I övrigt önskar jag bara påpeka att jag minsann OCKSÅ minns Radio Rabarber! Fast det orkar jag inte skriva under rätt inlägg, så jag skriver det här.



2010-01-24 @ 20:24:53
Postat av: Ilona

men Lotta, ja gillar ju verkligen surströmming, hur tänkte du?

Iaf ska jag till stan imorgon alltså den 26:e om du inte har nåt för dej så kanske vi kan fika?

Sen borde det vara dags för en kväll med lite flytande fika tillsammans, eller har du slutat med all föda?. kramiz

2010-01-25 @ 10:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0