Böjelser

Lyssnar på Bob Dylan från senaste Bootleg-samlingen och blir så inne i det hela att jag märker att jag har gått förbi Hälsocentralen. Stannar för att gå tillbaka när jag märker att jag inte alls gått för långt, jag är tvärtom inte framme än. Inte lätt att bo så nära Hälsocentralen när de flyttar på den hela tiden.

Omega-3-tablettseffekten sätter in och jag kommer plötsligt på vad det var jag skulle på Apoteket att göra, när jag ändå skulle till sjukgymnasten. Och den här gången ska jag minsann komma ihåg att använda min rabattkupong också!

Apoteket har inga vegetarianvitaminer, så rabattkupongen förblir oanvänd. Järnspikars!

Sjukgymnasten är glatt överraskad av att min arm ser så bra ut och det är ingen fara att jag inte kan äta med kniv och gaffel ännu.

Går ut från sjukgymnasten och precis som förra gången står jag som vid ett övergångsställe och tar vänster, nej höger, nej vänster, innan jag ser vilken utgång som är rätt. Jag memorerar skylten "Psykosociala enheten" till vänster, som landmärke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0