När du får oväntat besök


Inför valet ska Moderaterna göra 300000 hembesök. Nu sällar sig alltså Moderaterna till den föga avundsvärda lilla hop som gör att jag inte öppnar dörren när det knackar på.

Övriga inblandade i samma kategori är

- Jehovas Vittnen
- Försäljare
- Psykopater
- Folk som inte har ringt först och jag inte känner för att träffa innan jag klätt på mig

Fast man ska inte vara sådär vrång. Man ska såklart möta sina rädslor, bjuda dem på Jägermeister och Singoallakex och diskutera livet.

Jag börjar med mig själv.

 


Kommentarer
Postat av: Kjell

Hrmm, ja det finns ju vissa saker man får hellre än ett besök av regeringen reinfelt & co, skoskav exempelvis.

Tyvärr så ha man ju ingen snygg granne heller..bo ju dessutom på övre plan, så man kan inte hoppas på att det skulle kunna komma en snygging i badkar genom taket.

hrmm

2010-02-27 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0