En midsommarnattsdröm och Landstrom och en räddande svängom



Mannen far iväg på julkonsertsrep och jag vill injicera serotonin.

Kliver ändå upp eftersom jag är hungrig. Äter upp husets alla kolhydrater men sparar de bärande väggarna.

Är arg på Eddie Izzard. Den 19 december kommer han till Stockholm, men det kan inte jag. Förstår inte riktigt varför han gör så, men kanske han kände på sig att jag skulle dra ner stämningen om jag kom dit på detta humör.

Sven Wollter är det lite bättre fason på. Nästa år kommer han att spela i En midsommarnattsdröm i Döda Fallet! Världens koolaste utomhusscen utanför världens koolaste by (Hammarstrand) blir full av shakespearerier, äntligen!

En av de som slitit för att detta ska bli av är den kvinnliga delen av Landstrom. Tillsammans med sin man har hon gjort årets fortfarande bästa sång, Champagne. Den lyfter alltid upp mig ur gråleran och jag ska testa om det funkar idag också.

Take this waltz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0