Wishing well

Efter en veckas intensivt sportande återvände jag till min brevlåda och fasade för sju dagars H&M-post. En hel hög med beklagande små lappar om hur tråkigt det är att min gula topp inte kommer, kanske aldrig någonsin anländer, möjigtvis måste importeras från någon ännu ej upptäckt planet, var vad jag väntade mig.

Mina farhågor besannades icke.

Istället var lådan proppfull med roligare post än om jag så skulle ha skickat den själv. Brev från fina Annikan (med tips om Kristina Lugns musikal, a must-see!), Lush-post (för er som inte är hooked på Lush så säger jag bara: lyllo er. Ni har fortfarande er ekonomi i behåll.) samt en lika enorm som fantastiskt tjusig tygspermie, egenhändigt tillverkad av Miss Jackson. Väldigt svårslaget.

Dagen därpå fick jag en H&M-katalog.

Men dagen efter det bjöd brevlådan på mängder av poesi från bloggsyster. Samt annat man behöver i livet. Otroligt att få så mycket glad post på enbart några dagar.

Känner att detta forum är oslagbart när det gäller att annonsera efter saker. På bara några veckor har jag ju fått i princip allt jag skrivit att jag önskar mig.

Är det någon som vill ha något så är ni välkomna att använda min blogg som önskebrunn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan jag be att få Zupermannen, tack!

2009-03-11 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0