Please Mr Postman

Man kommer aldrig ur det där. Post-förväntan. Det kan ju ha kommit något spännande. Brevlådan är en källa till ständiga överraskningar. Vem vet vad som ligger där nästa gång.

Det var alltså med sedvanligt förhoppningsfulla steg jag gick dit igår med. Lyfter på locket och alla förväntningar infrias...INTE.

"Hur tråkigt det än är..."

Min gula topp är försenad till i slutet på mars. Tyckte H&M det var viktigt att jag fick veta.

Jävla gula toppjävel. Jag vill inte ha dig.

Jag vill ha lite glad post, bara.


Kommentarer
Postat av: Bodil

HAHAHAHA!!!

Dax att avbeställa eländet nu? :)

2009-03-03 @ 22:32:59
Postat av: the tåve

Om du ger mig din adress kan jag skicka ett vykort med en smiley på :) Och om du har tur, så kanske jag skriver en fin (och glad såklart) dikt också!

2009-03-04 @ 01:03:23
Postat av: Påskharen

Vill se dig gul till påsk

2009-03-04 @ 10:03:37
Postat av: sanna

appropå glad post.

När jenny var liten hade hon ett ticks att alltid kolla i dagisets brevlåda när hon gick hem. En dag hade farfar lagt ner en tablettask där och jenny blev så glad att hon fick hicka!

så om du hittar en tablettask i lådan så vetu att det är farfar som är ute och sprider lite glädje igen :)

2009-03-04 @ 16:55:05
URL: http://elakochkonstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0