Glamour

Somnat med dålig mascara och vaknar som Hans von Helsikes och Alice Coopers oäkta avkomma. Fortsätter skönhetstävlingen med att hasa runt i mitt senaste felköp: Barbapappabrallor. Exakt VAD jag tyckte var fint med dem när jag handlade får psykologiutredningen utvisa. Bekväma är de i alla fall. Får plats med 18 kg vetemjöl, några tegelstenar och tre säckar potatis i dem. Det kanske var därför jag köpte dem.

Har gått upp många modiga kilon på en vecka på grund av att jag druckit upp hela Daniel och Victorias bröllopsbudget i juice. Jag gör mig aldrig av med Barbapappabyxorna.

Fortsätter sunka omkring och hamnar framför TV:n. Inser ganska snart varför jag inte har någon. Ser lite på 1408 innan jag inser att det är en skräckfilm som några elever noggrant berättat hela handlingen ur, slår över och ser fler skräckinjagande program. Två stycken visar en käck tjej respektive kille som står framför en tavla full med bokstäver och så stirrar de på mig och vill att jag ska ringa till dem för att gissa ordet.

Jag gissar att ordet är undergång, men ringer inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror det är lite kört med nummret tyvärr, en vecka till? (a)



När man vill ha mycket och inte har så mycket pengar (har dina nu, ska bara ta ut dem) så är pengar alltid bra! men vad har du för anledningar? :)

2009-03-06 @ 18:10:57
Postat av: suedejohanna

Jag har bara denna fråga i mitt huvud: vad ska du med så mycket vetemjöl, potatis samt tegelstenar till..?

2009-03-06 @ 19:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0