Varför är klänningen sönder? Keanu rivs.

För er som inte vet vad som hände i onsdags så känner jag ett ansvar att berätta, så ni inte får veta det på fel sätt.

Han var här, men jag brydde mig inte om honom. Vi skulle träffas på bion, men jag gick aldrig dit.

Filmen kördes ändå. Utan mig.

Ni tycker kanske jag gjorde fel, men jag fattade nog rätt beslut. Jag var tvungen att städa här hemma.

Så Keanu fick vara i byn utan mig. Jag lät bli att gå och titta på Keanu. Och det var inte alls för att jag var tvungen att städa.

Jag glömde helt enkelt bort honom. Jag glömde bort Keanu.

Idag glömde jag även bort en zonterapitid. Och igår glömde jag bort på en minut vilken tid jag bokat ett möte och bokade istället en ny tid så den som skulle vara med på mötet blev helt förbryllad.

Det är nog inget jämfört med vad Keanu är.


Kommentarer
Postat av: Smhllrn

Zonterapi gör man bäst i att glömma helt och hållet. Om det inte är ens hobby att ge bort sina pengar till kvackare, förstås...

2009-02-08 @ 20:36:06
Postat av: Jenny A

Men Lotta hur kunde du göra så mot Keanu?

2009-02-11 @ 20:41:36
URL: http://jennymey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0