Länge leve listor

Saker jag måste sluta glömma bort:

- att jag kan inte äta kladdkaka i tre dagar och sedan tro att jag inte vill ha kladdkaka alla andra dagar.

- att gå in på biblioteket och låna nya Ajvide (tack Toren för tipset! Jag ska jag ska jag ska! Men jag törs knappt läsa den nu när jag är så mörkrädd) och en kokbok om raw food. Det ska baske mig bli riktig mat jämt här nu framöver.

- att köpa nya tidningar så jag inte helt förläser mig på Elle och blir djupt djupt störd

- att betala räkningarna

- att reklamera den giftigaste jävla eye make up remover jag någonsin provat. Gillar ju Too Faced, men den rosa vätskan var som att hälla ren sprit rakt i ögonen (ifall ni nu roat er med det någon gång), något missvisande att den skulle vara för särskilt känsliga ögon. Tror kaustiksoda är lindrigare.

- att köpa ett busskort. Kan inte leva på att snälla chaufförer ger rabatt hela tiden.

- att även beställa Russell Brands bok på biblioteket. Fast egentligen vill jag ju äga den. Men det är nog en liten Elle-störning som visar sig där.

- att boka resa och hotell till Stockholmeriet. OCH att hämta ut konsertbiljetten. Vet inte varför jag har så svårt för just biljetter. Jag är oerhört tacksam att jag inte jobbar på resebyrå.

- att köpa nya Bob Dylanskivan. En samling, men ändå!

- att sätta fast reflex i jackorna. Fast först måste jag köpa reflexer. Vet dock faktiskt inte var man gör sådant.

Saker jag tänker fortsätta att glömma bort:

- att ta reda på varför min arm gör ont

- att liten syster tänker ge sig ut på stora äventyr som jag visst vill att hon gör, men huga vad jag helst vill ha na här i närheten ändå








Kommentarer
Postat av: becca

haha, ja veet men vi får inte buuhu

2008-09-30 @ 08:20:43
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns säkert reflexer på Apoteket eller?

2008-09-30 @ 09:39:30
Postat av: Boddan

Kladdkaka KAN man inte bli less på, det är ett konstaterat värdsligt faktum! dregglar på tangentbordet vid nämnandet av ordet kladdkaka



JAG säljer reflexer! ;) Hur många vill du ha?



Ajvide är RUSKIGT bra! Har alla böcker han gett ut, förutom de i lättläst form. (Och jag äger utan att ens ha läst Elle.) :D

Inte hunnit läsa den senaste dock, men den ligger där i bokhögen och väntar. Med blodiga fingrar på omslaget. myysryys

2008-09-30 @ 23:25:07
Postat av: Hjälpsam kollega

Kolla in två lådor i inre fikarummet...:

Fulla med det du vill förgylla dina kläder med; reflekterande ting!!

2008-10-02 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0