Actionactionaction

Imorse tog det många sekunder innan jag begrep att det som föll runt mina fötter var salt från den trasiga burk jag hällde upp salt i. Det tog ännu längre för mig att svära åt allt salt som låg på golvet och knappt alls i burken.

Trött som få, tur att linserna sitter i så jag inte kan somna redan.

Slagit rekord i värdelös middag: müsli, sojamjölk, en massa honung (inte med det andra) samt två nävar ärtskidor (absolut inte med det andra). Ätit riktig mat i tre dagar även efter kocken for hem, så jag antar att det är dags att balla ur nu.

Det enda positiva med detta världens tristaste inlägg är att vad jag än skriver efter det här kommer att verka fantastiskt intressant.


Kommentarer
Postat av: becca

ja! eller hur en riktig skräclfilm!!

2008-09-19 @ 18:23:12
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/
Postat av: beritdolores

Hej !

Nja, även det som känns trist kan vara upplyftande, man måste få tillåta sig att känna sig grå, trist och på nolläge. Även det som inte är någonting, är nånting, och...ja...godnatt så länge säger jag...

2008-09-19 @ 23:07:52
URL: http://www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0