Ta vägen

Jag har tjatat på folk om deras plan B, om vad de ska göra med sina liv. Själv sitter jag fast i en total dumhetskarusell och vägrar ta steget ut i någon slags verklighet.

Jag tror halvtre på natten är världens bästa tillfälle att ta livsavgörande beslut. Imorgon är jag för trött och för hungrig och för bekväm för att inse mitt eget bästa... Därför meddelar jag härmed att jag måste fixa något bra. Och dra.

This is not where I belong.

Fan att det ska vara så jävla många giftiga kryp på Borneo.


Kommentarer
Postat av: Kollegan

Drabbad av Vargtimme?!

2008-10-25 @ 15:47:53
Postat av: Anonym

om du ska dra, följer jag nog med! jag klarar väl inte av att vara utan min bio-kompis heller? :o

2008-10-25 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0