Kudd have been so beautiful

Ifall jag och syster glömmer att springa runt och kräva karameller mot akvareller och kastar in gamla Aftonbladet hos grannarna imorgon alltmedan vi har klätt ut oss till Hasse och Kvinnaböske Band, så ska jag fira Halloween genom att minnas en jättefin fest hos Kramfors skräckmästerska för löjligt länge sedan.

Det var såklart maskerad och man skulle komma klädd som något kusligt.
Jag valde faktiskt INTE att ta på mig en Per Gessle-kostym. Istället hade jag kommit på världens bästa idé:

Jag knöt en kudde runt magen med ett snöre. Jag skrattade ungefär hela vägen till partajet.

INGEN, jag säger absolut INGEN förstod vilken zombiefilm jag refererade till.

Det var första och definitivt sista gången jag gick på maskerad som The Return of the Living Bed.


Kommentarer
Postat av: Kollegan

Bara ÄÄÄlskar din humor <333

Såg inte till dig på jobbet ikväll!!

Vafalls?! Har du flyttat?

2008-10-30 @ 23:13:22
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA KLOCKRENT!

2008-10-30 @ 23:36:51
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha! Jag trodde det var Rosemary's baby :-)

Happy Halloween. Blev hemskt sugen på att se Nightmare before Xmas bara för det.

2008-10-31 @ 08:17:17
Postat av: alias Kvasthilda

Haha hihi hoho!

2008-11-01 @ 20:41:16
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Boddan

Haha, nej jag hade inte sett den filmen då så det var inte så konstigt. Du skulle ha haft på dig ett täcke också. ;)

2008-11-07 @ 13:35:28
Postat av: Boddan

Själv klädde jag ut mig och familjen(ja, ÄVEN mamma) som var nere på besök, och drog till jobbet för en gratis godispåse. Hahaha, lite får man bjuda på sig själv.

2008-11-07 @ 13:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0