Chairman of the bored

Jävla dyngväder gjorde att jag sov bort hela halvlediga dagen istället för att börja mitt nya liv. Sedan pajade Internet helt och hållet (bredbandet sympatistrejkar med stereon, vilket väl är fint ur ett solidariskt perspektiv, men taskigt ur alla andra synvinklar) så jag kör snabbvisit på nätet med gamla hederliga Mäster Modem. Blir till att trava iväg till jobbet för att jobba i helgen alltså, och jag som hade sett fram emot en total instängd weekend utan någon som helst kontakt med omvärlden.

Ljug var ju det där sista, för jag har så tråkigt att jag håller på att somna igen. Vill göra något skoj, men har noll energi. Har lånat en film som jag inte törs se, så där blir det inga nya intryck. Är väl bara till att vänta ut den här totala ledan och hoppas att jag drömmer något inspirerande snart. Blir liksom jobbigt i längden att tankarna går i slow motion medan världen är på snabbspolning.
 
Hata hösten.

Zzz.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ledsen blir man när man är trött och är påväg att lägga sig, men vill inte stänga av eftersom det kom en bra låt på din spelare. nu måste man ju försöka tajma också så man inte 'råkar' höra låten som kommer efter, för den är ju troligtvis väldigt bra den med. livet är svårt.

2008-10-03 @ 23:45:17
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: Anonym

älska hösten

2008-10-04 @ 12:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0