Bio-logiska klockan.

Det har kanske låtit som jag är less på min omgivning när jag gnäller så förbenat mycket, men det är jag inte. Jag är less på mig själv. Och det är väldigt knepigt att bråka med en sådan slipad hjärna. Hoho.

Men lite mindre less blir jag när jag läser glada nyheter. Till exempel att Kramfors fått igång sin bio igen! Kalas! Om jag far dit ska jag kanske till och med gå på JamesTråkJävlaBond bara för att stötta dem som fått igång plejset igen.

Tills dess är det Sundsvall eller Östersund som gäller. Tor är bokad för vampyrfilm, min favoritfilmerska för Woody Allen och min bloggmentor för vilken film som helst eftersom vi ändå aldrig kan bestämma oss. Ni andra får komma med egna förslag. Själv ska jag se två timmars romantisk komedi idag. Ämnet känns mer verklighetsfrämmande än Science Fiction just nu.

Leona Lewis har tackat nej till en miljon pund för att göra reklam för Harrods, eftersom de säljer päls. Bra tjej. Hon funderar även på att släppa ett eget veganskt klädmärke. Jag har nog aldrig hört henne, men hon är snygg och smart. Det räcker för mig.





Kommentarer
Postat av: Mariana

Leona Lewis är en soul/RnB sångare :)

2008-10-26 @ 21:47:20
Postat av: Jenny

Ååå, jag skulle vilja gå och se Bonjour Sagan med dig. Synd att det är så långt...

Kram

2008-10-29 @ 20:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0