ABC

Min stackars konsertkumpan som jag just dumpat kallar sig för procrastinator extraordinaire, vilket är så ofantligt tjusigt att jag är less för att jag inte kom på det först. För er som inte vet exakt vad det betyder kan jag tala om att det innebär att man är överjävligt bra på att skjuta upp saker och göra andra saker istället medan man är på väg att göra det man egentligen skulle göra.

Saker man gör när man varken vill laga mat eller städa fastän man tänkt bli duktig på det:

Psykologiska Internettester (förmodligen gjorda av likadana pappskallar som jag). Medan jag pratade med mor och liten syster kom vi fram till att ingen av oss har Aspergers (trots att vi alltid skyllt på det), att vi INTE är shopaholics (ahahaha) eller lider av borderlinesyndrom (hm). Mamsen gjorde dock ett test som gav resultatet att samtliga hennes barn har ADHD.

Eftersom mamma ansåg att jag borde göra något med mitt liv (eller åtminstone med mitt hem) så ville hon inte göra fler tester. Därför la jag på och knappade mig fram till att jag inte är psykopat, att jag har bra självkänsla samt inte har problem med PMDD. Däremot har jag eventuellt BDD.

Dagens ord på SAOLs hemsida är SEG.



Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Just ja, jag skulle ju ut och promenera.... :-$

2008-11-08 @ 15:13:44
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0