Slut på dejtingtips

Min Bob Dylan-expert var in på den här sidan och tyckte den var högst obegriplig. Det begriper jag. Jag ska försöka skärpa till den och sluta göra en massa interna grejer. Få den lite mer allmängiltig, liksom. Universal. Så den griper tag om självaste Kungen om han skulle vara här inne och läsa. Jag antar att han sitter och slöbloggar lite på kvällarna i väntan på att någon viktig fråga ska dyka upp som han kan uttala sig luddigt om.

Denna vecka har jag hört att två till har blivit vegetarianer. Det ska firas. Jag dricker champagne (gör jag ju inte. Varning alla barn! Drick inte champagne! Det är bara lurendrejeri att man inte blir bakis av det! Man blir dessutom alldeles rynkig. Tror jag.) och skriver en dikt om saker som gör mig arg. Jag gav denna samma namn som en låt med en oftast dålig norsk grupp som hade en bra sångare.:

Cry Wolf
Ont i huvet och snart slut på honung
Och fortfarande riktigt arg på Svea Rikes Konung.


Kommentarer
Postat av: Stina

Vilka?:O jag skulle med vilja testa strunta i kött, men jag tror inte jag skulle klara de

2008-11-29 @ 20:49:40
URL: http://nogg.se/stinajax
Postat av: E'.

Bra dikt! haha. :D

2008-11-30 @ 12:21:06
URL: http://eedvardson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror champagne är ungdomens källa jag. Man blir rynkigare av vin. Eller?

2008-12-01 @ 10:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0