En stjäl, två tankar

Oj, nu trodde jag detta skulle vara en långsam och tråkig dag, men så orsakade mitt humbla inlägg inte bara fantastiska kommentarer om både Lars von Trierfasoner och farlig snö, utan det gav även upphov till kriminalitet!

Min Kollega har alltså inte bara snott en Led Zeppelinskiva (vilket väl såklart är förståeligt, men absolut inte förlåtligt. Ifall det nu inte var ifrån någon som inte kan uppskatta deras mästerverk. Om någon skulle sno mina LZskivor skulle det vara ett grovt brott. Dock av tjuvar med smak.), utan stjäl även en hel identitet idag! Ledd Seppelin sitter just nu i Härnösand och ska ej förväxlas med Kollegan som sitter i djupa funderingar. Men Ledd Seppelin har i och för sig snott sitt namn från Robert Plants gamla hobbyorkester, så vem är väl jag att komma med moraliska uttalanden?

Kanske hela förvirringen beror på att Led Zeppelin gjort en av världens bästa sånger. Som heter Black Dog. Och självklart är Arne Hegeforsreferensen bara en ursäkt för att få skriva om hårsvall igen.

Kommentarer
Postat av: Mrs Landstrom

Och en kopia av Robert Plant går omkring här i obygden. En Stefan med svallande hår. När vi var i den stora huvudstaden sist (ungefär vid den tid då "Raising Sand" dök upp i skivhyllorna) så vände sig folk om på gatan och viskade med varandra. Vi trodde ett tag att vi måste ha värsta kaffefläckarna på kläderna eller åtminstone lysande öron tills jag fick se PR-kampanjen på Åhléns...

Elever frågade också: "Har Stefan gjort en skiva?"

2008-11-14 @ 16:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0