Bakgrunden till dikten om Russell Brand och så själva dikten om Russell Brand.

Jag vill bara göra allmänheten uppmärksam på att det nu är väldigt länge sedan jag skrev om Russell Brand. För att han inte ska förstå att jag är desperat och ohälsosamt besatt av honom så skriver jag dikten på svenska. Och för att avsäga  mig allt ansvar för mitt oansvariga dyrkande så ska jag tala om att dikten skrevs under ett tungt kakaorus och med enbart Bästa Hockeyramsorna Vol 3 på stereon.

Dikt till Russell Brand. På svenska.

Russell Brand
Russell Brand
Russell Russell Russell Brand


Kommentarer
Postat av: Dojjan

Gimme an R - R,-U -U, -S -S,-S -S), -E -E, -L -L, -L -L -WOTCHA GOT? - RUSSELL -'N WOTCHA GONNA DO? - _________ (fill in an inappropriate expression here)

2008-12-08 @ 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0