IQ

Tack vare omtänksam läsare :) har jag nu fått göra ett IQ-test: http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

Enligt det har jag 121. Det är mer än en collegestudent, men för lite för att få vara med i Mensa. Och det är ju tur det, för jag har verkligen ingen lust att vara med i den klubben. Jag har redan fullt upp med Ungkarlsklubben, som en bekant inbjudit mig till. Den har just nu bara två medlemmar, eftersom hans kompis plötsligt skaffade tjej ("skaffa" är ett bra ord där. Låter lite som mailorderbride. Men då är jag cynisk och detta är ju GLADA bloggen! Ursäkta.), så det blir nog bråk om vem som ska fixa fika till mötena. Som vi inte hunnit ha något än. Möte, alltså.

...121 you say? Let me think about it.


En sällsynt klarsynt och vithårig kille påpekade i spökhuset att jag borde hitta någon ungkarl snart. Jag lovar leta väldigt noga i midsommar. Nu när jag vet att jag är jättesmart så lär jag inte lida brist på beundrare. Fast i mitt nya liv som high intelligence person kan jag ju inte nöja mig med vilken vanligt korkad ungkarl som helst, så nu är det ju ÄNNU svårare att hitta någon bra. Suck. Jag tyckte det var nog svårt när jag bara letade efter gränslöst snygga män med strålande musikaliska talanger och oöverträffad humor. Jag tror faktiskt att jag får begränsa mig lite och inte lägga till smarthetskravet.

Igår fyllde Paul McCartney år. Jag skålade i kokosmjölk för honom. Han är också ungkarl. Men han har fel frisyr.

Kommentarer
Postat av: Rebecca M

HahaxD,

2008-06-19 @ 02:13:48
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/
Postat av: Nilla

Jag gjorde också det där testet. Trodde jag skulle få 7, men jag fick faktist 120! Inte långt ifrån dig inte. :-)

2008-06-19 @ 12:32:15
Postat av: miss jacksson

Nu har du blivit mer positiv har du gåt någon kurs?

Jag firade ´Paul med greklands äckligaste fanta och nån j*vla fotbolls gubbe skrikande i örat tänkte slå ner han men sen såg jag hur stor han var så jag gick med min äckliga fanta. Hoppas Paul hade det bättre. det var ingen som ville sjunga yesterday alla bara skrek sverige

2008-06-19 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0