I'm not crying



Man kan inte vara glad jämt. Det är grått väder, midsommar och inte helt kul. Vill bara gå omkring med en ledsen filt på mig, men jag vet att det inte riktigt duger.

Ser fram emot att träffa tre väldigt omtyckta personer snart. Men innan dess ska jag vara lite vemodig och citera en knapp jag såg Ringo ha på sig igår (på bild alltså, jag kanske skulle kommit ihåg att tala om ifall han varit här): I miss you like hell.

Låten här ovanför är en av världens bästa, men det är rakt inte bildspelet som hör till, så öppna ett annat fönster om ni inte vill känna det som om ni plötsligt är tillbaka på dagis.

Tar en datorpaus i några dagar. Kram.

Kommentarer
Postat av: Rebecca M

Älskar den låten!:)

2008-06-20 @ 13:02:50
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/
Postat av: miss jacksson

Glad midsommar. Om ringo hälsar på ring mej då. Fast du skulle säkert svimma så men vem skulle inte det om han ringde på.

2008-06-20 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0