Ringobingo

Grattis Ringo!

Jag skulle verkligen ha velat dokumentera alla er som gjorde peacetecknet idag. Bravo!

En gjorde det på InterSport (och översatte det till och med till svenska för sin son, så han var också med), en på jobbet lite i smyg, en hemma i hemlighet, en förhoppningsvis på jobbet efter hårda påtryckningar (Mamsen, som envisades med att få lägga till ...& Understanding, vilket väl Ringo går med på, antar jag) och så liten syster då som lyckades förväxla med hårdrockstecknet.

Två andra skulle försöka få med sina cafégäster respektive kyrkbesökare i det hela.

Ja, vi skulle ha filmat allihop, Ringo!

En har lovat att göra det när han kom hem, eftersom han inte kunde göra det i bilen. I bilen kunde han dock göra Vänners Loser-tecken (där de slår ihop bägge knytnävarnas baksidor, ni vet)...

Och en gjorde det efter hon försovit sig, lite i smyg där med.

De flesta har haft det gemensamt att de gjorde det lite senare än 12, men Ringo bor ju i USA och där är tiden inte alls som här, så det spelar ingen roll ju.

De enda som jag är stensäkra på gjorde det samtidigt och vid rätt tidpunkt är jag, George Harrisons största beundrare samt en som kan baka Singoallakex.

Sedan förväntar jag mig en fullständig rapport från det 30-tal andra som jag beordrat göra fredsrörelsen. Eftersom jag la ut det på MySpace också så lär ju även Ringo själv ha sett min uppmaning.

Tro om det blev mer Peace and Love i världen idag?


Kommentarer
Postat av: miss jacksson

du kan också vara stensäker på att dom på kommunhuset gjorde det på exakt rätt tid

2008-07-07 @ 23:35:00
Postat av: Rebecca M

Haha, ja men den dyker väl fram snart igen får vi hoppas, hahahxD

2008-07-08 @ 13:10:42
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/
Postat av: Flash

Peaceade för mig själv men fick med mig några på avstånd också...

2008-07-09 @ 13:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0