Right or vrång

Kladdkakan blev helt misslyckad, eftersom jag fick för mig att det nog var en bra idé att mixtra med receptet utan någon som helst tanke bakom. Fast rätta anledningen var såklart att jag hade en helt urbota löjlig sång på hjärnan när jag bakade.

För övrigt så avslutas denna skitdag med att jag fått mina önskningar om att se ung ut uppfyllda. Plötsligt lika finnig som en fjortis. Tack för det. Det är alltså inte klimakterievarning, det är bara puberteten.

Men när man är såhär arg och less på allt och alla fast mest på ingenting så är det bra att Johan Johansson finns och kan skriva argt men roligt om saker som är fel. Kolla in honom på MySpace! Jag ska hyra Johan Johansson i några veckor och ha honom i vardagsrummet. Där kan han sitta och bara sjunga någon käck dänga med påprickentext medan jag gör perfekta kladdkakor.

Sammanfattningsvis:


Veckovis dom
Är det nånsin nånda
Som gör mig lika sur som månda
De ska isåfall vara tisda onsda eller torsda
Eller alla dyra obekväma skors da
Kanske freda åsså lörda me
Men på sönda e ja surare

Kommentarer
Postat av: Dojjan

Dagens miljötips:

Stoppa försurningen - ät kladdkaka!

2008-12-08 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0