Tre saker

Har blitt utmanad av en nytatuerad tjej att göra detta, så jag törs inte göra annat än att fylla i. Bra för mig att ta en paus från ytligheten och tänka lite.

Tre saker jag gör när jag vaknar:

* Tänker att jag sover väl hur länge jag vill, jag.
* Kollar vilket väder det är. Om det inte är sol så sover jag bort halva dagen.
* Kollar mobilen. Om den är tom sover jag bort halva dagen.

Tre saker jag måste ha under dagen:
*  Mobilen
*  Uppmärksamhet
*  Min musik

Tre personlighetsdrag på mig:
Förvirrad
*  Lättlurad
*  Bra på de flesta vis

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
* Lyssnar på roliga människor
* Svamlar
* Lyssnar på musik

Tre saker jag är rädd för:
* Ångest
* Dårar
* Han som sjunger i BWO

Något jag drömmer om:
Noel Fielding
*  Att alla blir veganer
* Att jag ska skärpa mig

3 Personer jag utmanar på detta är:

*The World
*Everything
*Mrs Söderström

...och resten av er också, men man fick bara säga tre pers. Så jag tog bara de bloggare jag läser. Utom en, men han är ju kass på att uppdatera...

TRE SAKER man undrar över när man ser följande video som man måste följa länken för att kunna se:

*Varför har jag glömt bort hur bra den här låten är?
*Varför har det gått tre år sedan vi såg honom, Dojjan??
*Varför har Billy inga byxor på sig???

http://www.youtube.com/watch?v=7yDW_SlWHBg&feature=related

Kommentarer
Postat av: miss jacksson

tror det är jag som är worldisen

2008-08-06 @ 23:15:22
Postat av: Becca ;)

Lätt, lätt, lätt. Haha:D

2008-08-07 @ 00:27:23
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/
Postat av: E'.

HAHA , 'Han som sjunger i BWO'. lätt det roligaste idag! :D xD

2008-08-07 @ 14:24:34
URL: http://eedvardson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0