Things are gonna change, I can feel it

För att förtydliga: dumma drömmar är alltså otrevliga drömmar som jag drömt som sedan slagit in. Förmodligen något man känt på sig, som sedan visat sig på natten. I guess. Forces of evil in a bozo nightmare.

Har nu läst bloggar och mail och sms som alla pekar neråt, så det är dags för lite klämkäck musik. När man känner sig som en förlorare är det lika bra att ha en guldlockig kool kille i ful mössa som sjunger att man är det.

När jag såg den nu igen så insåg jag att jag och min lillasyster måste ha studerat den i minsta detalj, eftersom jag minns varendaste ruta så väl. Men jag har glömt vad jag gjorde igår.

Och tack för tipset om att jag ska börja på dagis, men jag tror verkligen inte det hjälper. Barn och jag går inte ihop. I alla fall inte när man är tvungen att vara någon slags förebild och inte bara ska lära dem fakta om Gene Simmons.

Dags att börja tänka lite bättre tankar. Det kan ju vara så, att allt negativt man gått och oroat sig för liksom samlat ihop sig i ett stort elakt moln som nu regnar ner. Så skjut iväg lite godhetsmissiler! Kanske utveckla Ringos idé och varje dag klockan 12 tänka Peace and Love. Eller göra någonting bra...som att stänga av datorn.





Kommentarer
Postat av: Becca ;)

Taack:)

Du skrivere nummret på bilden som är nr 2, i gästboken:)

2008-08-10 @ 12:50:04
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/
Postat av: Becca ;)

Joooooooo, de är ju samma som när du skriver i min gästbok, fast de kanske heter kommentarer? haha, men sak samma:P:D

2008-08-10 @ 22:24:52
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/
Postat av: Anonym

HahahaxD

de är lungt höhö!

2008-08-10 @ 22:46:57
Postat av: Anonym

Haha, oj. men Datorn var lite seg och jag har dåligt tålamod, och tröck många gånger hahxD

2008-08-10 @ 23:19:33
Postat av: miss jacksson

det är kul på dagis och jag är ingen bra förebild ungarna måste säga till mej hela tiden att man inte få svära och jag har faktiskt nästan slutat höhö, och jag har lärt dom massor om George Harrison och vilken sorts musik dom ska lyssna på.

2008-08-10 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0