Make a joke and I will laugh

Det fick bli choklad igen. Nästan en vecka lät jag bli. Men jag blev för korkad utan. Hade dessutom en annan bra ursäkt att börja, eftersom jag varit utomhus bland kottar och regn i en halv dag. Och när jag kom hem ikväll var jag för trött för att ens försöka bråka med stereon. Så den enda musik jag hört idag är Allison Krauss som blir avbruten 14 gånger när hon försöker väcka mig på morgonen, samt Iron Man som småttingarna skrikit in som min ringsignal.

Imorgon är det sovmorgon och panikstädning som gäller.

Har skrattat en hel del idag, och även tänkt på roligt folk som jag skrattat åt förr i tiden. Tänker inte alls bli tårögd av den tanken nu, utan istället tänka på vad kul det vore om mitt bredband funkade, för då skulle jag kunna skratta åt Ryan Jarman igen. Han blir jag inte alls tårögd över, bara full i fniss. Hans lilla orkester The Cribs är sisådär småbra, men det är när Ryan Jarman pratar som det är storbra. Hans frisyr (se http://tapetorkestern.blogg.se/tapetorkestersemester från idag för ytterligare dravel om frisyrer) är inte bra på något sätt, men hans stil när han pratar är bra på alla sätt. Här avslöjar han om att det faktiskt var han som gjorde att Bob Geldof anordnade Live 8.



Det finns ett annat roligt klipp med Ryan Jarman, där han berättar vad han och hans polare gjorde på en Snoop Doggskiva i rapparens turnébuss. Tänk vad roligt det hade varit om jag lagt in det klippet också.

Kommentarer
Postat av: miss Jacksson

Man blir inte korkad utan choklad, en kompis hatar choklad och hon kom in på en jättesvår linje, men jag tror man blir olycklig utan.

2008-08-29 @ 22:37:40
Postat av: miss jacksson

Alla som bloggar skriver att dom saknar dej. Och då menar jag alla förutom jag då. Men jag skriver aldrig sånt,men det betytder inte att jag inte saknar folk.

2008-08-30 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0